Alpe d'Huez

Op 29 mei 2024 gaan 25 leerlingen van de VSO afdeling van de Mackayschool naar de Alpe d’Huez in Zuid-Frankrijk.  Wij willen inzetten op mogelijkheden en het verleggen van grenzen, samen met de leerlingen. Daarom gaan we fietsend deze beroemde berg beklimmen.

De organisatie van dit grote project draait al op volle toeren, zo zijn wij in januari gestart met trainen. Wekelijks mogen wij onder begeleiding trainen bij Civitas in Meppel. Heel fijn dat dit daar kan!

Donatie

Mocht u dit mooie initiatief een hart onder de riem willen steken, kan dit door middel van een donatie. Uw donatie komt ten goede aan onze gehele reis. Denk hierbij aan de busreis, huren van mountainbikes, verblijf in Frankrijk en het eten.We willen de kosten van de reis zo laag mogelijk houden en samen met onze leerlingen grenzen gaan verleggen. Mocht u willen bijdragen aan deze mooie reis, kunt u uw donatie overmaken naar het volgende rekeningnummer; NL42 RABO 0333 1201 91 o.v.v. donatie Alpe d'Huez.Vriendelijk dank voor uw bijdrage.

Flyer Alpe d'Huez